Zasady zwrotu
1. Prawo odstąpienia od umowy
1.1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem (osobą fizyczną dokonującą zakupu w celach niezwiązanych bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
1.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować nas o swojej decyzji za pomocą jednoznacznego oświadczenia (np. przesłanego drogą elektroniczną na adres e-mail lub listownie na adres siedziby firmy).
2. Zwrot towaru
2.1. W przypadku odstąpienia od umowy, Klient zobowiązany jest zwrócić towar niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformował nas o odstąpieniu od umowy.
2.2. Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
2.3. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
3. Zwrot płatności
3.1. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, dokonamy zwrotu wszystkich płatności otrzymanych od Klienta, w tym kosztów dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez nas sposób dostawy).
3.2. Zwrot płatności zostanie dokonany niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, z zastrzeżeniem że możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwróconego towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania.
3.3. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat związanych z tym zwrotem.
4. Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
4.1. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, m.in. gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.